ערד • בן חמו מאשר ב'קול חי': אנחנו שלחנו את ההודעה "המוני חסידי גור בקלפיות"

    דוד לזר | תיעוד הקלטה: ilcast No Comments on ערד • בן חמו מאשר ב'קול חי': אנחנו שלחנו את ההודעה "המוני חסידי גור בקלפיות"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החרדים בעיר ערד קמו הבוקר (רביעי) ליום שחור, אמש בבחירות המקומיות במקום ניצח המועמד עו"ד ניסן בן חמו, מועמד 'יש עתיד' והחילונים ומי שמתנכל לציבור החרדי בעיר זה כמה שנים.

    בן חמו ניצח ברוב גדול את יריבו לדיסלב סנדלרסקי, חבר המועצה מטעם סיעת הליכוד ומי שנתמך גם על ידי חסידי גור ושאר החרדים בעיר.

    קמפיין הבחירות של בן חמו לא בחל בשום דבר והוא הסית באופן בוטה במיוחד נגד המגזר החרדי בעיר. בן חמו הציג את החרדים כשחורים שמחטטים בפחים עם הטקסט: "עיר לבושה שחורים, עיר שבה רק לומדים תורה ומתפללים".

    החמור מכל היה אמש, בהודעה שיצאה מהמטה הרוסי של בן חמו נכתב: "המוני חסידי גור בקלפיות, הם ינצחו אם לא תצביעו בעד ניסן בן חמו".

    אמש נמסר מהמטה של בן חמו כי "אנחנו לא יודעים אם המסרון יצא מהמטה שלנו. יש הרבה קונספרציות. צריכים לבדוק את העניין", אולם הבוקר ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ומני גירא ב'קול חי' הודה ראש העיר הנבחר במעשה.

    "עד היום חסידי גור קבעו מי יהיה ראש העיר. אני לא מוכן להיות ראש עיר סחיט. אי אפשר לנהל עיר כך. אבל אשמח לשתף פעולה איתם. אני מצר על הפגיעה בחרדים ובחסידי גור", אמר ראש העיר לסיום.

    מפלגת "יש עתיד" הגיבה על הניצחון החילוני ואמרה כי "המפלגה עומדת מאחורי ראש העיר, אנחנו מברכים היום גם את תושבי ערד שיוצאים לדרך חדשה בהנהגתו של ראש עיר צעיר ונמרץ שרואה לנגד עיניו את טובת התושבים בראש סדר העדיפויות שלו. אין לנו ספק כי ניסן יצעיד את ערד לעבר עתיד שיש בו ביטחון תעסוקתי, איכות חיים ולמקום שבו הדור הצעיר רוצה לבנות את ביתו ולגדל את ילדיו".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות